Адміністратыўныя працэдуры
Пружанская центральная районная больница
ПЕРАЛІК адміністратыўных працэдур, якія ажыццяўляе Пружанская цэнтральная раённая бальніца па заявах грамадзян і асоб, якія адказны за ажыццяўленне і выдачу дакументаў па адміністрацыйных працэдурах
Наіменованіе адміністратівной процедуры |
Место і ответственный за выдачу документа, ажыццяўленне адміністратівных процедур, номер тэлефона (дублер) |
Документы і (або) сведенія, представляемые грамадзяніном для ажыццяўлення адміністратівной процедуры* |
Размер платы, взімаемой прі ажыццяўленнi адміністратівной процедуры** |
Максімальный тэрмін ажыццяўлення адм. процедуры |
Тэрмін действія даведкі, другого документа (решенія), выдаваемых (прінімаемого) прі осуўествленіі адміністратівной процедуры |
---|---|---|---|---|---|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
ГЛАВА 1 |
|||||
1.1. Прыняцце рашэння:*** |
|||||
1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна, тэл. (01632) 7-41-00, 3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57, вул. Міцкевіча, 27, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54 (Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03, 1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД, вул. Міцкевіча, 27/3, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00) |
заява |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.5 1 . аб унясенні змен у склад сям’і, у якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку павелячэння склада сям’і) |
Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна, тэл. (01632) 7-41-00, 3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57, вул. Міцкевіча, 27, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54 (Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03, 1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД, вул. Міцкевіча, 27/3, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00) |
заява |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых организаций- 1 месяц |
бестэрмінова |
1.1.5 2 . аб унясенні змен у склад сям’і, з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку памяньшэння складу сям’і) |
Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна, тэл. (01632) 7-41-00, 3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57, вул. Міцкевіча, 27, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54 (Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03, 1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД, вул. Міцкевіча, 27/3, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00) |
заява |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых организаций- 1 месяц |
бестэрмінова |
1.1.5-3. аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна, тэл. (01632) 7-41-00, 3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57, вул. Міцкевіча, 27, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54 (Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03, 1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД, вул. Міцкевіча, 27/3, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00) |
заява |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых организаций- 1 месяц |
бестэрмінова |
1.1.6. аб раздзеле (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і |
Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна, тэл. (01632) 7-41-00, 3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57, вул. Міцкевіча, 27, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54 (Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03, 1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД, вул. Міцкевіча, 27/3, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00) |
заява |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.7. аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў |
Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна, тэл. (01632) 7-41-00, 3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57, вул. Міцкевіча, 27, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54 (Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03, 1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД, вул. Міцкевіча, 27/3, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00) |
заява |
бясплатна |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.8. аб пастанове на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце |
Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна, тэл. (01632) 7-41-00, 3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57, вул. Міцкевіча, 27, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54 (Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03, 1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД, вул. Міцкевіча, 27/3, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00) |
заява |
бясплатна |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
ГЛАВА 2 |
|||||
2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
спецыялісты кадравага сектара тэл. (01632) 2-25-01 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.20 да 16.20 |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы або аб пасадзе |
спецыялісты кадравага сектара тэл. (01632) 2-25-01 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.20 да 16.20 |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы |
спецыялісты кадравага сектару тэл. (01632) 2-25-01 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.20 да 16.20 |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.4. Выдача даведкі аб размере заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага забеспячэння) |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.5. Назначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін, зазначаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.6. Назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
Намеснік галоўнага бухгалтара Слабода Алена Аляксандраўна Тэл. (01632) 3-09-37 Будынак бухгалтэрыі 2 паверх, кабінет №8 Г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00 (Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
заява пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, назначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросцее да 6 месяцаў) – у выпдку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія сведчаць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія сведчаць фактычнае пражыванне бацькі, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не меньш за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічалі месяцу нараджэння дзіцяці, зарегістріраванага па месцу жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і документы і (або) звесткі, якія сведчаць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, – для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім дадзены статус бежанца або сховішча Рэспубліцы Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь пасведчанне аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэй за 18 год (даецца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім даецца статус бежанца або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў) выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сямей, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсаўлённага (удачароннага) дзіцёнка (усынаўлённых (удачаронных) дзяцей), у адносінах да якога (якіх) заяўнік зварачваецца за прызначэннем дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распараджальнага органа аб усталяванні апекі (папячыцельства) – для асоб, якія прызначаны апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей) пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе копія рашэння суда аб скасаванні шлюба або пасведчанне аб скасаванні шлюба або іншы дакумент, які сцвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сямей выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) або іншыя дакументы, якія сведчаць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці выяўлення месца прызначэння дапамогі дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дому дзіця, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнай установы, дома дзіця папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзіцца ў адзначаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу дакументы, якія сведчаць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспубліцы Беларусь заключаны міжнародныя дамовы аб супрацоўніцтве ў вобласці сацыяльнай ахове, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія ўвесь час не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцу жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыта дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
адначасова |
2.8. Назначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыдневага тэрміна цяжарнасці |
Заместітель главного бухгалтера Слабода Елена Александровна Тэл. (01632) 3-09-37 Будынак бухгалтэрыі 2 паверх, кабінет №8 Г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00 (Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
заява |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыта дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый– 1 месяц |
аднаразова |
2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцём ва ўзросце да 3 год |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
заява пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу пасведчанне аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш епаўнагадовых дзяцей – не меньш двух пасведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім дадзены статус бежанца або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў) дакументы і (або) звесткі, якія сведчаць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сямей, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданню заяўніка) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распараджальнага органа аб усынаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці пасведчанне інваліда або заключэнне медыкао-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 год пасведчанне пацярпелага на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, пастаянна (пераважна) пражываючых на тэрыторыі, якая падвяргалася радыяктыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчання аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які сведчыць катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сямей даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах даведка аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 год або выпіска (копія) з загаду аб прадастаўленні адпачынку па догляду за дзіцём да дасягнення ім узроста 3 год (адпачынку па догляду за дзіцём) – для асоб, якія знаходзяцца ў такім адпачынку выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) або іншыя дакументы, якія сведчаць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці выяўлення месца прызначэння дапамогі даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынку па догляду за дзіцём ва ўзросце да 3 год і заканчэнні выплаты дапамогі маці (мачахі) у поўнай сям’і, бацьку ў няпоўнай сям’і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці – пры афармленні адпачынку па догляду за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 год (адпачынку па догляду за дзецьмі) або спыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакатскай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанню паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам за дзіцём ва ўзросце да 3 год іншыч членам сям’і або сваяком дзіцёнка даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены выплаты дапамогі дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіця, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзіцца ў адзначаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу дакументы, якія сведчаць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якім у Рэспубліцы Беларусь заключаны міжнародныя дамовы аб супрацоўніцтве ў вобласце сацыяльнай аховы, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама іншаземных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцу жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь) |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запытаў дакументаў і (або) звестах ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
па дзень дасягнення дзіцём узросту 3 год |
2.9 1 . Назначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 год у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 год |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
заява пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 год і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 год (для іншаземных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх падсведчанняў) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, – даецца на аднаго дзіцёнка ва ўзросце ад 3 да 18 год, якія вучацца ў установе адукацыі (у тым ліку дашкольнага) выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сямей, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (якія даюцца па жаданню заяўніка) копія рашэння мясцовага выканаўчага і распараджальнага органа аб установе апекі (папячыцельства) – для асоб, якія назначаны апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе копія рашэння суда аб скасаванні шлюба або пасведчання абспыненні шлюба або іншы дакумент, які сведчыць катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сямей выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія сведчаць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выпланы (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцём ва ўзросце да 3 год іншаму сваяку або члену сям’і дзіцяці (дзяцей), які знаходзяцца ў адпачынку па догляду да дасягнення ім узросту 3 год (адпачынка па догляду за дзецмі) або спыніўшым прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанню паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам за дзіцём ва ўзросце да 3 год і не з’яўляюцца дзіцю (дзяцей) маці (мачахай) або бацькам (отчымам) у поўнай сям’і, бацькам у няпоўнай сям’і, усынавіцелям (удачарыцелям) дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе станцыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці прадастаўлялася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістеэмы або аб звальненні яго з-под стражы – у выпадку, калі дзіця знаходзіцца ў адзначаных установах, прыёмнай сям’е, дзіцячым доме сямейнага тыпу пад вартай |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыта дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
на тэрмін да даты наступлення абставін, якія прыводзяць да спынення выплат дапамогі |
2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэй за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
заява пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей (даюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім нададзены статус бежанца або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведкаў) выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сямей, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (даецца па заяве заяўніка) копія рашэння масцовага выканаўчага і распараджальнага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўросце да 18 год пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (отчыма), усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваенаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу даведка аб накірунку на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную ваенную службу пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які сведчыць катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сямей даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (даецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэй за 14 год прадстаўлыецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года) выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарітелей), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія сведчаць іх занятасць звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў увогуле ў каляндарным годзе, папярэднім году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, бацькі ў няпоўнай сям’і, усынавцелья (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля) даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якое ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці прадастаўлялася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб звальненні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў адзначаных установах, прыёмнай сям’е, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай |
бясплатна |
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звевстак ад іншых дзяражаўны органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцём 16-, 18-гадовага ўзовозраста |
2.13. Прызначэнне дапаомогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцём ва ўзросце да 14 гоод (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 год) |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін, адзначаны ў лістке непрацаздольнасці |
2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём ва ўзросце да 3 год і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 год у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцём |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін, адзначаны ў лістке непрацаздольнассці |
2.16. Назначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 год у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
лісток непрацаздольнасці |
бясплатна |
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц |
на тэрмін, аддзначаны ў лістке непрацаздольнасці |
2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.18 1 . Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да cкачэння адпачынку па догляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гад і спыненні выплаты дапамогі |
спецыялісты кадравага сектару тэл. (01632) 2-25-01 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.20 да 16.20 |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.24. Выдача даведкі аб незабяспечаннасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхвання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем |
Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна, тэл. (01632) 7-41-00, 3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57, вул. Міцкевіча, 27, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54 (Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03, 1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД, вул. Міцкевіча, 27/3, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00) |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 год |
спецыялісты кадравага сектару тэл. (01632) 2-25-01 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.20 да 16.20 |
– |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
3 дні з дня звароту |
бестэрмінова |
2.35. Выплата дапамогі на захаванне |
Намеснік галоўнага бухгалтара Слабода Алена Аляксандраўна Тэл. (01632) 3 09 37 Будынак бухгалтэрыі 2 паверх, кабінет №8 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00 (Бухгалтар, адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
заява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю захавання нябожчыка (загінуўшага) працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памёрлага (пры іх наяўнасці) – у выпадку смерці асобы, на якую па дадзеным індывідуальнага (персаніфіцыраванага) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася меньш за 10 год |
бясплатна |
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц |
адначасова |
2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе |
Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна, тэл. (01632) 7-41-00, 3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57, вул. Міцкевіча, 27, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54 (Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03, 1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД, вул. Міцкевіча, 27/3, 225133 г. Пружаны, прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00) |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
ГЛАВА 7 |
|||||
7.2. Выдача заключэння: |
|||||
7.2.1. урачэбна-кансультацыйнай камісіі |
Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00, тэл. (01632) 4-11-85 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны (урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна, Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны) |
бясплатна |
1 дзень пасля правядзення паседжання ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі |
да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбы ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітаціі |
|
7.3. Выдача медыцынскай даведкі аб нараджэнні |
Урач-акушэр-гінеколаг (загадчыца аддзяленнем) акушерскім і гінекалагічным Карповіч Святлана Вячаславаўна тэл. (01632) 2-32-29 (Урач-акушэр-гінеколаг Сівасц’янчук Ганна Анатольеўна тэл. (01632) 2-32-29) акушэрскае аддзяленне стацыянара вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.00 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
1 дзень з дня звароту |
бестэрмінова |
7.4. Выдача ўрачэбнага пасведчання аб смерці (мёртванараджэнні) |
У залежрнасці ад месца наступлення смерці: 1. Стацыянар: -лечачы ўрач стацыянара - загадчык аддзяленнем; - урач прыёмнага аддзялення 2. паза медыцынскай установы: - урач прыёмнага аддзялення, - урач агульнай практыкі, - урач-педыятр участковы, урач-педыятр участковы (загадчык педыятрычным аддзяленнем паліклінікі), урач-педыятр раённы (у выпадку смерці дзіцяці) - урач агульнай практыкі (загадчык аддзяленнем агульнай практыкі) - урач-анколаг - урач-неўролаг вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны (паліклініка, стацыянар) тэл. рэгістратуры: -паліклінікі 2-05-03 -педыятрычнага аддзялення 2-10-03 прыёмнага аддзялення 3-41-02 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу памёрлага |
бясплатна |
ў дзень звароту |
бестэрмінова |
7.5. Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці) |
Урач, які вядзе прыём, урач стацыянарнага аддзялення, загадчык аддзяленнем вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны (паліклініка, стацыянар) тэл. рэгістратуры: -паліклінікі 2-05-03 -педыятрічнага аддзялення 2-10-03 прыёмнага аддзялення 3-41-02 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
у дзень усталявання часовай непрацаздольнасці |
бестэрмінова |
7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя - з прадастаўленнем інфармацыі аб інфіцыраванні вірусам імунадэфіцыту чалавека |
Урач-інфекцыяніст тэл. 2-31-57 2-і паверх паліклініка каб. 20 вул. Міцкевіча 27 г. Пружаны
Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны) |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
|
Бясплатна |
1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання |
да 1 года, да 3 гадоў - для медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае прыдатнасць (непрыдатнасць) працуе па стане яго здароўя да работ з шкоднымі і (або) небяспечнымі ўмовамі працы і (або) на работах, дзе ёсць неабходнасць у прафесійным адборы, да 5 гадоў - для медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае прыдатнасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, самаходнымі машынамі, маламерных судамі; адсутнасць (наяўнасць) захворванняў і фізічных недахопаў, уключаных у пералік захворванняў і фізічных недахопаў грамадзян, пры наяўнасці якіх проціпаказана валоданне зброяй; адсутнасць (наяўнасць) захворванняў, якія перашкаджаюць працы з дзяржаўнымі сакрэтамі |
- якая сведчыць адсутнасць (наяўнасць) захворванняў, якія ўключаны ў пералік хваробаў, небяспечных для здароўя насельніцтва |
Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00, тэл. (01632) 4-11-85 2-і паверх паліклінікі (урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна, Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі) |
||||
- змяшчаючая інфармацыю аб прыгоднасці (непрыгоднасці) працоўніка па стану яго здароўя да прац са шкоднымі і (або) небяспечнымі ўмовамі працы і (або) на працах, дзе ёсць неабходнасць у прафесійным адборы |
урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна, Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны) (урач агульнай практыкі (загадчык аддзяленнем агульнай урачэбнай практыкі) Ісакова Жанна Жанаўна тэл. (01632) 4-18-26 3-і паверх паліклінікі, кабінет № 38 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.00) |
||||
- якая сведчыць адсутнасць (наяўнасць) захворванняў, якія перашкаджаюць працы з дзяржаўнымі сакрэтамі |
Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00, тэл. (01632) 4-11-85 2-і паверх паліклінікі (урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна, Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі) |
||||
- якая сведчыць адсутнасць (наяўнасць) захворванняў і фізічных недахопаў, якія ўключаны ў пералік захворванняў і фізічных недахопаў грамадзян, пры наяўнасці якіх супрацьпаказана валоданне зброяй |
Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00, тэл. (01632) 4-11-85 2-і паверх паліклінікі (урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна, Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі) |
||||
- якая сведчыць прыгоднасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, колавымі трактарамі і самаходнымі машынамі, маторнымі малапамернымі судамі, моц рухавіка якіх перавышае 3,7 кілавата (5 конскіх сіл) |
Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00, тэл. (01632) 4-11-85 2-і паверх паліклінікі (урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна, Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі) |
||||
- якія вызначаюць неабходнасць у санаторна-курортным лячэнні |
Урачы, якія вядуць прыём у паліклініцы, загадчыцы аддзяленнямі паліклінікі Рэжым працы паліклінікі з 8.00 да 20.00 (урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна, Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі) |
||||
- кандыдата ў усынавіцелі, прыёмныя бацькі, бацькі-выхавальнікі дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай вёскі (гарадка), апекуны і папячыцелі |
Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00, тэл. (01632) 4-11-85 2-і паверх паліклінікі (урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна, Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі) |
||||
- усынаўляемага дзіцяці, дзіцяці, які перадаецца апекуну (папячыцелю), бацьку-выхавальніку, на выхаванне ў прыёмную сям’ю |
Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрычным аддзяленнем паліклінікі) 1-ы паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны тэл. рэгістратуры: 2-10-03 |
||||
- для атрымання дашкольнай адукацыі і агульнай сярэдняй адукацыі, для прыёму ў школу-інтэрнат для дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без папячэння бацькоў, для засваення зместу адукацыйнай праграмы, дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі па спартыўна-тэхнічнаму, турыстычна-краязнаўчаму, фізкультурна-спартыўнаму і ваенна-патрыятычнаму профілям, па накірунку дзейнасці "харэаграфія" мастацкага профілю, а таксама пры штогадовым дазволе наведвання дзіцём установы агульнай сярэдняй адукацыі |
Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрічным аддзяленнем паліклінікі) 1-ы паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны тэл. рэгістратуры: 2-10-03 |
||||
- для паступлення на навучанне ў кадзецкія вучылішча, спецыялізаваны ліцэй міністэрства ўнутраных спраў або спецыялізаваны ліцэй Міністэрства па надзвычайных сітуацыях |
Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрічным аддзяленнем паліклінікі) 1-ы паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны тэл. рэгістратуры: 2-10-03 |
||||
- на дзіця, якое ад’яжджае ў аздараўленчы, спартыўны лагер |
Урач-педыятр участковы (врач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрічным аддзяленнем паліклінікі) 1-ы паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны тэл. рэгістратуры: 2-10-03 |
||||
- дзіця, якое выязджае на аздараўленне за мяжу |
Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрічным аддзяленнем паліклінікі) 1-ы паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны тэл. рэгістратуры: 2-10-03 |
||||
- абітурыенты, якія паступаюць у ўстановы вышэйшай, сярэдняй спецыяльнай і прафесійна-тэхнічнай адукацыі - змяшчаючай інфармацыю аб прыгоднасці да працы ў дадзенай прафесіі для асоб маладзей за 18 год - для навучэнцаў у ўстановах вышэйшай, сярэднеспецыяльнай і прафісійна-тэхнічнай адукацыі |
Для асоб маладзей за 18 год: Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрычным аддзяленнем паліклінікі) 1-ы паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны тэл. рэгістратуры: 2-10-03 Для асоб старэй за 18 год: Урач агульнай практыкі тэл. рэгістратуры: -паліклінікі 2-05-03 (урач агульнай практыкі (загадчык аддзяленнем агульнай урачэбнай практыкі) Ісакова Жанна Жанаўна тэл. (01632) 4-18-26 кабінет № 38 3-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны, Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.00) |
||||
- змяшчаючай інфармацыю аб афармленні дзіцяці ў установу дашкольнай адукацыі |
Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрічным аддзяленнем паліклінікі) 1-ы паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны тэл. рэгістратуры: 2-10-03 |
||||
- з прадастаўленнем інфармацыі аб хваробах, хатнем рэжыме, каранціне, аб адсутнасці кантакту з інфекцыйным і хворым дзіцём, які наведвае ўстанову агульнай сярэдняй адукацыі або ўстанову дашкольнай адукацыі |
Урач-педыятр участковы (врач-педыятр участковы (загадчыца) педыятріческім аддзяленнем паліклінікі) 1-ы паверх паліклінікі тэл. рэгістратуры: 2-10-03 |
||||
- змяшчаючай інфармацыю аб медыцынскім даследванні ў амбулаторных або стацыянарных умовах установы аховы здароўя «Пружанская цэнтральная раённая бальніца» з мэтай усталявання дыягназу грамадзяніна, які падляжыць прызыву на ваенную службу, службу ў рэзэрве, які накіраваны прызыўнай камісісяй |
Урачы, якія вядуць прыём у паліклініцы, загадчыкі аддзяленнямі паліклінікі Рэжым працы паліклінікі з 8.00 да 20.00 (урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна, Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі) |
||||
- якая вызначае магчымасць удзелу ў спартыўна-масавых і спартыўных мерапрыемствах (у тым ліку сдачы экзамена па фізічнай культуры) |
Для асоб маладзей за 18 год: Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрычным аддзяленнем паліклінікі) 1-ы паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны тэл. рэгістратуры: 2-10-03 Для асоб старэй за 18 год: Урач агульнай практыкі тэл. рэгістратуры: 2-05-03 (урач агульнай практыкі (загадчык аддзяленнем агульнай урачэбнай практыкі) Ісакова Жанна Жанаўна тэл. (01632) 4-18-26) кабінет № 38 3-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны, Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.00) |
||||
- якая сведчыць адсутнасць (наяўнасць) захворванняў, пры наяўнасці якіх непаўнагадовыя змяшчаюцца ў спецыяльныя вучэбна-выхаваўчыя ўстановы, і (або) адсутнасць (наяўнасць) захворванняў, якія перешкаджаюць зместу, навучанню і выхаванню непаўнагадовых у спецыяльных лячэбна-выхавайўчых устаноў, спецыяльных навукова-выхаваўчых устаноў |
Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00, тэл. (01632) 4-11-85 2-і паверх паліклінікі (врач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна, Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі) |
||||
- якая змяшчае заключэнне, якое вынесена па выніках асведчання фізічнай асобы, адносна якой вядзецца адміністратыўны працэс, падазронага, абвінавачанага, пацярпелага (далей – фізічная асоба) на прадмет выяўлення стану алкогольнага ап’янення і (або) стану, выкліканага ўжываннем наркатычных сродкаў, псіхатропных рэчываў, іх аналагаў, таксічных або іншых адурманьваючых рэчываў |
Урач-псіхіятр-нарколаг які ажыццяўляе прыём Тел (01632)4-17-79 3-і паверх каб. 42 і 41 паліклінікі |
||||
- якая сведчыць адсутнасць (наяўнасць) псіхіятрычнага і наркалагічнага ўліку |
Урач-псіхіятр-нарколаг, які ажыццяўляе прыём Тэл (01632) 4-17-79 3-і паверх паліклінікі каб. 42 і 41 вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны |
||||
- якая сведчыць патрэбнасць у атрыманні медыцынскай дапамогі, у тым ліку правядзенні аперацыі |
Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00, тэл. (01632) 4-11-85 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны (урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна, Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133 г. Пружаны) |
||||
- аб знаходжанні на стацыянарным лячэнні |
-лечачы ўрач стацыянара - загадчык аддзяленнем вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны (стацыянар) тэл. прыёмнага аддзялення 3-41-02 |
||||
7.9. Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў |
Урач, які ажыццяўляе прыём (загадчыкі аддзяленнямі) вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны (паліклініка, стацыянар) тэл. рэгістратуры: -паліклінікі 2-05-03 -педыятрычнага аддзялення 2-10-03 прыёмнага аддзялення 3-41-02 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
7.10. Выдача даведкі: |
|||||
7.10.1. аб звальненні донара ад працы, службы, вучобы на час правядзення медыцынскага агляду |
Урач-трансфузіёлаг (загадчык) аддзяленнем трансфузіялогіі Сямашка Іван Іванавіч тэл. (01632) 2-76-86 г. Пружаны, вул. Міцкевіча, 27/3, 1-ы паверх Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.12 (Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00, тэл. (01632) 4-11-85 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны) |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
у дзень правядзення медыцынскага агляда |
2 месяца |
7.10.2. аб кольксці крывадавання |
Урач-трансфузіёлаг (загадчык) аддзяленнем трансфузіялогіі Сямашка Іван Івановіч тэл. (01632) 2-76-86 г. Пружаны, вул. Міцкевіча, 27/3, 1-ы паверх Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.12 (Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00, тэл. (01632) 4-11-85 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны) |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
ў дзень звароту |
бестэрмінова |
7.10.3. аб даванні гарантый і кампенсацый донару |
Урач-трансфузіёлаг (загадчык) аддзяленнем трансфузіялогіі Сямашка Іван Іванавіч тэл. (01632) 2-76-86 г. Пружаны, вул. Міцкевіча, 27/3, 1-ы паверх Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.12 (Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00, тэл. (01632) 4-11-85 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны) |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
ў дзень звароту |
2 гады |
7.11. Выдача карты ўліку ільготнага адпачынку лекавых сродкаў і перавязачных матэрыялаў |
Урач, які вядзе прыём Па пытаннях тэл. рэгістратуры: -паліклінікі 2-05-03 -педыятрычнага аддзялення 2-10-03 прыёмнага аддзялення 3-41-02 Рэжым працы паліклінікі з 8.00 да 20.00 (урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна тэл. (01632) 2-24-74, 2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27 225133, г. Пружаны) Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00, з 11.58 да 13.00, з 13.20 да 18.00 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
ў дзень звароту |
5 год |
7.12. Выдача дублікатаў дакументаў, адзначаных у пунктах 7.1–7.8, 7.10 і 7.11 гэтага пераліку |
Асоба, якая ажыццяўляе адпаведную адміністратыўную працэдуру, адрас па месцу ажыццяўлення адпаведнай адміністратыўнай працэдуры (дублёр асобы, якая ажыццяўляе адпаведную адміністратыўную працэдуру) тэл. рэгістратуры: -паліклінікі 2-05-03 -педыятрычнага аддзялення 2-10-03 |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
1 дзень з дня звароту – для атрымання дублекатаў дакументаў, якія прадугледжаны ў пунктах 7.3–7.6, 7.10 і 7.11 гэтага пераліку |
на тэрмін дзеяння дакумента |
ГЛАВА 18 АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ І ВЫПЛАЧАНЫЯ ПАДАТКІ , З БОРЫ (ПОШЛІНЫ) . АТРЫМАННЕ ІНФ А РМАЦ Ы І З АДЗІНАГА ДЗЯРЖАЎНАГА Р Э ГІСТРА ЮР Ы Д Ы Ч НЫ Х АСОБ І ІНД Ы ВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ . ПР А СТА Ў ЛЕН Н Е АП А СТ Ы Л Ю НА Д А КУМЕНТАХ АБО ЛЕГАЛІЗАЦ Ы Я Д А КУМЕНТ АЎ , АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АРХІЎНЫХ ДАКУМЕНТАЎ |
|||||
18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выкарыстаных лісткоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з зачўніка запазычанасці па падатках, іншых невыкананых абавязках перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністратыўна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
заява |
бясплатна |
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іных арганізацый – 1 месяц |
6 месяцаў |
18.13. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і утрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб |
Бухгалтар адказны за налічэнне заробку Тэл. (01632) 2-06-38 Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4 г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4 Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00) |
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу |
бясплатна |
ў дзень звароту |
бестэрмінова |
Вышэйстаячы дзяржаўны орган па адміністратыўных працэдурах 7: Галоўнае кіраўніцтва аховы здаорўя Брэсцкага аблвыканкама (змешчана па адрасу: 224001, г. Брэст, вул. Чырвонагвардзейская, 7; час працы – штодзённа з 8.30-13.00 і 14.00-17.30 (акрамя выходных і святочных дзён))
Вышэйстаячы дзяржаўны орган па адміністратыўных працэдурах главаў 1, 2, 4, 18: Пружанскі раённы выканаўчы камітэт (знаходзіцца па адресу: 225133, г. Пружаны, вул. Шырмы, 17; рэжым працы: з 8.00 да 17.00, абед з 13.00 да 14.00, выходныя дні: субота, нядзеля і святочныя дні)