Пружаны, вул. Міцкевіча, 27 (016 32) 3-41-80, 3-42-95 

anketaАНАНІМНАЯ ЭКСПРЭС-АНКЕТА
для апытання насельніцтва і ацэнкі працы паліклінікі

anketaАнкета для маніторынгу грамадскай думкі
аб стане карупцыі ў УЗ «Пружанская цэнтральная раённая бальніца»

Адміністратыўныя працэдуры


Звезда не активнаЗвезда не активнаЗвезда не активнаЗвезда не активнаЗвезда не активна
 

Пружанская центральная районная больница

ПЕРАЛІК адміністратыўных працэдур, якія ажыццяўляе Пружанская цэнтральная раённая бальніца па заявах грамадзян і асоб, якія адказны за ажыццяўленне і выдачу дакументаў па адміністрацыйных працэдурах

Наіменованіе адміністратівной процедуры

Место і ответственный за выдачу документа, ажыццяўленне адміністратівных процедур, номер тэлефона

(дублер)

Документы і (або) сведенія, представляемые грамадзяніном для ажыццяўлення адміністратівной процедуры*

Размер платы, взімаемой прі ажыццяўленнi адміністратівной процедуры**

Максімальный тэрмін ажыццяўлення адм. процедуры

Тэрмін действія даведкі, другого документа (решенія), выдаваемых (прінімаемого) прі осуўествленіі адміністратівной процедуры

1

2

3

4

5

6

ГЛАВА 1
ЖЫЛЛЁВЫЯ ПРАВААДНОСІНЫ

1.1. Прыняцце рашэння:***

         

1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна,

тэл. (01632) 7-41-00,

3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57,

вул. Міцкевіча, 27,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54

(Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03,

1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД,

вул. Міцкевіча, 27/3,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00)

заява

пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобы ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) знаходзяцца на такім уліку

дакументы, якія сведчаць права на пазачарговае прадастаўленне жыллёвага памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўленне на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага выкарыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.5 . аб унясенні змен у склад сям’і, у якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку павелячэння склада сям’і)

Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна,

тэл. (01632) 7-41-00,

3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57,

вул. Міцкевіча, 27,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54

(Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03,

1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД,

вул. Міцкевіча, 27/3,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00)

заява

пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўнагадовых грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей, якіх прымаюць на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) знаходзячыхся на такім уліку

дакументы, якія сведчаць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жыллёвага памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – пры наяўнасці права на атрыманне жыллёвага памяшкання сацыяльнага выкарыстоўвання ў залежнасці ад дахода і маёмасці

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых организаций- 1 месяц

бестэрмінова

1.1.5 . аб унясенні змен у склад сям’і, з якім грамадзянін стаіць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку памяньшэння складу сям’і)

Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна,

тэл. (01632) 7-41-00,

3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57,

вул. Міцкевіча, 27,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54

(Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03,

1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД,

вул. Міцкевіча, 27/3,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00)

заява

пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўнагадовых грамадзян

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых организаций- 1 месяц

бестэрмінова

1.1.5-3. аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна,

тэл. (01632) 7-41-00,

3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57,

вул. Міцкевіча, 27,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54

(Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03,

1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД,

вул. Міцкевіча, 27/3,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00)

заява

пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўнагадовых грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей

дакументы, якія сведчаць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – пры наяўнасці права на атрыманне жыллёвага памяшкання сацыяльнага выкарыстоўвання ў залежнасці ад дахода і маёмасці

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых организаций- 1 месяц

бестэрмінова

1.1.6. аб раздзеле (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і

Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна,

тэл. (01632) 7-41-00,

3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57,

вул. Міцкевіча, 27,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54

(Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03,

1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД,

вул. Міцкевіча, 27/3,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00)

заява

пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўнагадовых грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) знаходзячыхся на такім уліку

дакументы, якія сведчаць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, - у выпадку наяўнасці такога права

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – в случае пастаноўкі на ўлік грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага выкарыстання ў залежнасці ад іх дахода і маёмасці

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.7. аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў

Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна,

тэл. (01632) 7-41-00,

3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57,

вул. Міцкевіча, 27,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54

(Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03,

1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД,

вул. Міцкевіча, 27/3,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00)

заява

пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўнагадовых грамадзян

бясплатна

15 дзён з дня падачы заявы

бестэрмінова

1.1.8. аб пастанове на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце

Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна,

тэл. (01632) 7-41-00,

3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57,

вул. Міцкевіча, 27,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54

(Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03,

1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД,

вул. Міцкевіча, 27/3,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00)

заява

пашпарты або іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўнагадовых грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім нададзены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такога пасведчання), прымаемых на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце

дакументы, якія сведчаць права на пазачарговае або першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, – у выпадку наяўнасці такога права

бясплатна

1 месяц з дня падачы заявы

бестэрмінова

ГЛАВА 2
ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АХОВА

2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

спецыялісты кадравага сектара

тэл. (01632) 2-25-01

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.20 да 16.20

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы або аб пасадзе

спецыялісты кадравага сектара

тэл. (01632) 2-25-01

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.20 да 16.20

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

спецыялісты кадравага сектару

тэл. (01632) 2-25-01

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.20 да 16.20

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.4. Выдача даведкі аб размере заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага забеспячэння)

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.5. Назначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

лісток непрацаздольнасці

даведка аб памеру заробку – у выпадку, калі перыяд, за які выяўляецца сярднедзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў працы ў розных наймальнікаў

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту або прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц

на тэрмін, зазначаны ў лістку непрацаздольнасці

2.6. Назначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

Намеснік галоўнага бухгалтара Слабода Алена Аляксандраўна

Тэл. (01632) 3-09-37

Будынак бухгалтэрыі 2 паверх, кабінет №8

Г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00

(Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

даведка аб нараджэнні дзіцяці (за выключэннем асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця ва ўзросце да 6 месяцаў, назначаных апекунамі дзіцяці ва ўзросцее да 6 месяцаў) – у выпдку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь

пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці, дакументы і (або) звесткі, якія сведчаць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, дакументы і (або) звесткі, якія сведчаць фактычнае пражыванне бацькі, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь не меньш за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў межах 12 каляндарных месяцаў, якія папярэднічалі месяцу нараджэння дзіцяці, зарегістріраванага па месцу жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь (пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – для асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь, пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці (пры наяўнасці такога пасведчання) і документы і (або) звесткі, якія сведчаць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь, – для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім дадзены статус бежанца або сховішча Рэспубліцы Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь

пасведчанне аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэй за 18 год (даецца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім даецца статус бежанца або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сямей, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца на ўсаўлённага (удачароннага) дзіцёнка (усынаўлённых (удачаронных) дзяцей), у адносінах да якога (якіх) заяўнік зварачваецца за прызначэннем дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці)

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распараджальнага органа аб усталяванні апекі (папячыцельства) – для асоб, якія прызначаны апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці (прадстаўляецца на ўсіх падапечных дзяцей)

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюба або пасведчанне аб скасаванні шлюба або іншы дакумент, які сцвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сямей

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) або іншыя дакументы, якія сведчаць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці выяўлення месца прызначэння дапамогі

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дому дзіця, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнай установы, дома дзіця папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзіцца ў адзначаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу

дакументы, якія сведчаць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якой у Рэспубліцы Беларусь заключаны міжнародныя дамовы аб супрацоўніцтве ў вобласці сацыяльнай ахове, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія ўвесь час не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцу жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыта дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

адначасова

2.8. Назначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыдневага тэрміна цяжарнасці

Заместітель главного бухгалтера Слабода Елена Александровна

Тэл. (01632) 3-09-37

Будынак бухгалтэрыі 2 паверх, кабінет №8

Г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00

(Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўнікоў і мужа заяўніка або іншыя дакументы, якія сведчаць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці выяўлення месца прызначэння дапамогі

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які сведчыць катэгорыю няпоўняй сям’і, - для няпоўных сем’яў

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыта дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый– 1 месяц

аднаразова

2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцём ва ўзросце да 3 год

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

пасведчанне аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш епаўнагадовых дзяцей – не меньш двух пасведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім дадзены статус бежанца або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх пасведчанняў)

дакументы і (або) звесткі, якія сведчаць фактычнае пражыванне дзіцяці ў Рэспубліцы Беларусь (за выключэннем асоб, якія працуюць у дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах Рэспублікі Беларусь), – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сямей, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданню заяўніка)

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распараджальнага органа аб усынаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

пасведчанне інваліда або заключэнне медыкао-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 год

пасведчанне пацярпелага на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, пастаянна (пераважна) пражываючых на тэрыторыі, якая падвяргалася радыяктыўнаму забруджванню, у зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчання аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які сведчыць катэгорыю няпоўнай сям’і, - для няпоўных сямей

даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

даведка аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 год або выпіска (копія) з загаду аб прадастаўленні адпачынку па догляду за дзіцём да дасягнення ім узроста 3 год (адпачынку па догляду за дзіцём) – для асоб, якія знаходзяцца ў такім адпачынку

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў) або іншыя дакументы, якія сведчаць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці выяўлення месца прызначэння дапамогі

даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам

даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння адпачынку па догляду за дзіцём ва ўзросце да 3 год і заканчэнні выплаты дапамогі маці (мачахі) у поўнай сям’і, бацьку ў няпоўнай сям’і, усынавіцелю (удачарыцелю) дзіцяці – пры афармленні адпачынку па догляду за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 год (адпачынку па догляду за дзецьмі) або спыненні прадпрымальніцкай, натарыяльнай, адвакатскай, рамеснай дзейнасці, дзейнасці па аказанню паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам за дзіцём ва ўзросце да 3 год іншыч членам сям’і або сваяком дзіцёнка

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены выплаты дапамогі

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіця, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячага інтэрнатнай установы, дома дзіцяці папраўчай калоніі – у выпадку, калі дзіця знаходзіцца ў адзначаных установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу

дакументы, якія сведчаць неатрыманне аналагічнай дапамогі на тэрыторыі дзяржавы, з якім у Рэспубліцы Беларусь заключаны міжнародныя дамовы аб супрацоўніцтве ў вобласце сацыяльнай аховы, – для грамадзян Рэспублікі Беларусь, якія працуюць або ажыццяўляюць іншыя віды дзейнасці за межамі Рэспублікі Беларусь, а таксама іншаземных грамадзян і асоб без грамадзянства, якія пастаянна не пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь (не зарэгістраваных па месцу жыхарства ў Рэспубліцы Беларусь)

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запытаў дакументаў і (або) звестах ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

па дзень дасягнення дзіцём узросту 3 год

2.9 . Назначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 год у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 год

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 год і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 год (для іншаземных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх падсведчанняў)

даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам, – даецца на аднаго дзіцёнка ва ўзросце ад 3 да 18 год, якія вучацца ў установе адукацыі (у тым ліку дашкольнага)

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сямей, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (якія даюцца па жаданню заяўніка)

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распараджальнага органа аб установе апекі (папячыцельства) – для асоб, якія назначаны апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюба або пасведчання абспыненні шлюба або іншы дакумент, які сведчыць катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сямей

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія сведчаць іх занятасць, - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выпланы (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцём ва ўзросце да 3 год іншаму сваяку або члену сям’і дзіцяці (дзяцей), які знаходзяцца ў адпачынку па догляду да дасягнення ім узросту 3 год (адпачынка па догляду за дзецмі) або спыніўшым прадпрымальніцкую, натарыяльную, адвакацкую, рамесную дзейнасць, дзейнасць па аказанню паслуг у сферы аграэкатурызму ў сувязі з доглядам за дзіцём ва ўзросце да 3 год і не з’яўляюцца дзіцю (дзяцей) маці (мачахай) або бацькам (отчымам) у поўнай сям’і, бацькам у няпоўнай сям’і, усынавіцелям (удачарыцелям)

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якая ажыццяўляе станцыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці прадастаўлялася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістеэмы або аб звальненні яго з-под стражы – у выпадку, калі дзіця знаходзіцца ў адзначаных установах, прыёмнай сям’е, дзіцячым доме сямейнага тыпу пад вартай

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыта дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

на тэрмін да даты наступлення абставін, якія прыводзяць да спынення выплат дапамогі

2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэй за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

пасведчанні аб нараджэнні непаўнагадовых дзяцей (даюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім нададзены статус бежанца або сховішча ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведкаў)

выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сямей, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (даецца па заяве заяўніка)

копія рашэння масцовага выканаўчага і распараджальнага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці

пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўросце да 18 год

пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (отчыма), усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі

даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваенаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу

даведка аб накірунку на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную ваенную службу

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік знаходзіцца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які сведчыць катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сямей

даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (даецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей старэй за 14 год прадстаўлыецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года)

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарітелей), апекуноў (папячыцеляў) або іншыя дакументы, якія сведчаць іх занятасць

звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў увогуле ў каляндарным годзе, папярэднім году звароту, - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, бацькі ў няпоўнай сям’і, усынавцелья (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля)

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі

дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, якое ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячай інтэрнатнай установы, дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якой дзіцяці прадастаўлялася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы або аб звальненні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў адзначаных установах, прыёмнай сям’е, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звевстак ад іншых дзяражаўны органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцём 16-, 18-гадовага ўзовозраста

2.13. Прызначэнне дапаомогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцём ва ўзросце да 14 гоод (дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 год)

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц

на тэрмін, адзначаны ў лістке непрацаздольнасці

2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём ва ўзросце да 3 год і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 год у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцём

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц

на тэрмін, адзначаны ў лістке непрацаздольнассці

2.16. Назначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 год у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, – 1 месяц

на тэрмін, аддзначаны ў лістке непрацаздольнасці

2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.18 . Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да cкачэння адпачынку па догляду за дзіцём ва ўзросце да 3 гад і спыненні выплаты дапамогі

спецыялісты кадравага сектару

тэл. (01632) 2-25-01

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.20 да 16.20

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.24. Выдача даведкі аб незабяспечаннасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхвання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна,

тэл. (01632) 7-41-00,

3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57,

вул. Міцкевіча, 27,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54

(Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03,

1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД,

вул. Міцкевіча, 27/3,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00)

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 год

спецыялісты кадравага сектару

тэл. (01632) 2-25-01

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.20 да 16.20

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

3 дні з дня звароту

бестэрмінова

2.35. Выплата дапамогі на захаванне

Намеснік галоўнага бухгалтара Слабода Алена Аляксандраўна

Тэл. (01632) 3 09 37

Будынак бухгалтэрыі 2 паверх, кабінет №8

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00

(Бухгалтар, адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

заява асобы, якая ўзяла на сябе арганізацыю захавання нябожчыка (загінуўшага)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка

даведка аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь

пасведчанне аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістравана за межамі Рэспублікі Беларусь

пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей)

даведка аб тым, што памёрлы ва ўзросце ад 18 да 23 год на дзень смерці з’яўляўся вучнем, - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 год

працоўная кніжка і (або) іншыя дакументы аб стажы працы памёрлага (пры іх наяўнасці) – у выпадку смерці асобы, на якую па дадзеным індывідуальнага (персаніфіцыраванага) уліку дзяржаўнае сацыяльнае страхаванне распаўсюджвалася меньш за 10 год

бясплатна

1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

адначасова

2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

Старшыня прафсаюзнага камітэта Шэйка Ірына Мікалаеўна,

тэл. (01632) 7-41-00,

3-і паверх паліклінікі, кабінет № 57,

вул. Міцкевіча, 27,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 16.03-19.54

(Ліцкевіч Д.А. тэл. (01632) 2-12-03,

1-ый паверх будынка неўралагічнага аддзялення, кабінет ОСМД,

вул. Міцкевіча, 27/3,

225133 г. Пружаны,

прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-11.00)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

ГЛАВА 7
АХОВА ЗДАРОЎЯ

7.2. Выдача заключэння:

         

7.2.1. урачэбна-кансультацыйнай камісіі

Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00,

тэл. (01632) 4-11-85

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны

(урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны)

 

бясплатна

1 дзень пасля правядзення паседжання ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі

да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбы ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітаціі

7.3. Выдача медыцынскай даведкі аб нараджэнні

Урач-акушэр-гінеколаг (загадчыца аддзяленнем) акушерскім і гінекалагічным Карповіч Святлана Вячаславаўна

тэл. (01632) 2-32-29

(Урач-акушэр-гінеколаг Сівасц’янчук Ганна Анатольеўна

тэл. (01632) 2-32-29)

акушэрскае аддзяленне стацыянара

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.00

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

1 дзень з дня звароту

бестэрмінова

7.4. Выдача ўрачэбнага пасведчання аб смерці (мёртванараджэнні)

У залежрнасці ад месца наступлення смерці:

1. Стацыянар:

-лечачы ўрач стацыянара

- загадчык аддзяленнем;

- урач прыёмнага аддзялення

2. паза медыцынскай установы:

- урач прыёмнага аддзялення,

- урач агульнай практыкі,

- урач-педыятр участковы, урач-педыятр участковы (загадчык педыятрычным аддзяленнем паліклінікі), урач-педыятр раённы (у выпадку смерці дзіцяці)

- урач агульнай практыкі (загадчык аддзяленнем агульнай практыкі)

- урач-анколаг

- урач-неўролаг

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

(паліклініка, стацыянар)

тэл. рэгістратуры:

-паліклінікі

2-05-03

-педыятрычнага аддзялення

2-10-03

прыёмнага аддзялення 3-41-02

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу памёрлага

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу звярнуўшагася

бясплатна

ў дзень звароту

бестэрмінова

7.5. Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці)

Урач, які вядзе прыём, урач стацыянарнага аддзялення, загадчык аддзяленнем

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

(паліклініка, стацыянар)

тэл. рэгістратуры:

-паліклінікі

2-05-03

-педыятрічнага аддзялення

2-10-03

прыёмнага аддзялення 3-41-02

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

медыцынскія дакументы (выпіскі з іх), выдадзеныя ў замежнай дзяржаве, медыцынская даведка аб стане здароўя, пасведчанне аб смерці, праязныя дакументы, пуцёўка на санаторна-курортнае лячэнне, копія пасведчання аб накірунку на працу – у выпадку выдачы лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці) на падставах, якія не могуць быць усталяваны на працягу медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання і патрабуюць дакументальнага сведчання

бясплатна

у дзень усталявання часовай непрацаздольнасці

бестэрмінова

7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя

- з прадастаўленнем інфармацыі аб інфіцыраванні вірусам імунадэфіцыту чалавека

Урач-інфекцыяніст

тэл. 2-31-57

2-і паверх паліклініка каб. 20

вул. Міцкевіча 27 г. Пружаны


(урач-тэрапеўт (загадчык паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

выпіска з медыцынскіх дакументаў (акрамя звестак аб адсутнасці псіхіятрычнага і наркалагічнага ўліку), два фатаздымка памерам 30 х 40 мм – для атрымання медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая сведчыць прыгоднасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, самаходнымі машынамі, маторнымі малапамернымі судамі, моц рухавіка якіх перавышае 3,7 кВт (5 конскіх сіл)


ваенны білет – для ваеннаабавязаных пры атрыманні медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая сведчыць адсутнасць захворванняў, якія ўключаны ў пералік захворванняў, пры наяўнасці якіх супрацьпаказана валоданне зброяй, медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая сведчыць прыгоднасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, самаходнымі машынамі, малапамернымі судамі, моц рухавіка якіх перавышае 3,7 кВт (5 конскіх сіл)

Бясплатна

1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання

да 1 года, да 3 гадоў - для медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае прыдатнасць (непрыдатнасць) працуе па стане яго здароўя да работ з шкоднымі і (або) небяспечнымі ўмовамі працы і (або) на работах, дзе ёсць неабходнасць у прафесійным адборы, да 5 гадоў - для медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае прыдатнасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, самаходнымі машынамі, маламерных судамі; адсутнасць (наяўнасць) захворванняў і фізічных недахопаў, уключаных у пералік захворванняў і фізічных недахопаў грамадзян, пры наяўнасці якіх проціпаказана валоданне зброяй; адсутнасць (наяўнасць) захворванняў, якія перашкаджаюць працы з дзяржаўнымі сакрэтамі

- якая сведчыць адсутнасць (наяўнасць) захворванняў, якія ўключаны ў пералік хваробаў, небяспечных для здароўя насельніцтва

Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00,

тэл. (01632) 4-11-85

2-і паверх паліклінікі

(урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі)

- змяшчаючая інфармацыю аб прыгоднасці (непрыгоднасці) працоўніка па стану яго здароўя да прац са шкоднымі і (або) небяспечнымі ўмовамі працы і (або) на працах, дзе ёсць неабходнасць у прафесійным адборы

урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны)

(урач агульнай практыкі (загадчык аддзяленнем агульнай урачэбнай практыкі) Ісакова Жанна Жанаўна

тэл. (01632) 4-18-26

3-і паверх паліклінікі,

кабінет № 38

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.00)

- якая сведчыць адсутнасць (наяўнасць) захворванняў, якія перашкаджаюць працы з дзяржаўнымі сакрэтамі

Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00,

тэл. (01632) 4-11-85

2-і паверх паліклінікі

(урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі)

- якая сведчыць адсутнасць (наяўнасць) захворванняў і фізічных недахопаў, якія ўключаны ў пералік захворванняў і фізічных недахопаў грамадзян, пры наяўнасці якіх супрацьпаказана валоданне зброяй

Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00,

тэл. (01632) 4-11-85

2-і паверх паліклінікі

(урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі)

- якая сведчыць прыгоднасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, колавымі трактарамі і самаходнымі машынамі, маторнымі малапамернымі судамі, моц рухавіка якіх перавышае 3,7 кілавата (5 конскіх сіл)

Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00,

тэл. (01632) 4-11-85

2-і паверх паліклінікі

(урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі)

- якія вызначаюць неабходнасць у санаторна-курортным лячэнні

Урачы, якія вядуць прыём у паліклініцы, загадчыцы аддзяленнямі паліклінікі

Рэжым працы паліклінікі

з 8.00 да 20.00

(урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі)

- кандыдата ў усынавіцелі, прыёмныя бацькі, бацькі-выхавальнікі дзіцячага дома сямейнага тыпу, дзіцячай вёскі (гарадка), апекуны і папячыцелі

Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00,

тэл. (01632) 4-11-85

2-і паверх паліклінікі

(урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі)

- усынаўляемага дзіцяці, дзіцяці, які перадаецца апекуну (папячыцелю), бацьку-выхавальніку, на выхаванне ў прыёмную сям’ю

Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрычным аддзяленнем паліклінікі)

1-ы паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

тэл. рэгістратуры:

2-10-03

- для атрымання дашкольнай адукацыі і агульнай сярэдняй адукацыі, для прыёму ў школу-інтэрнат для дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без папячэння бацькоў, для засваення зместу адукацыйнай праграмы, дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі па спартыўна-тэхнічнаму, турыстычна-краязнаўчаму, фізкультурна-спартыўнаму і ваенна-патрыятычнаму профілям, па накірунку дзейнасці "харэаграфія" мастацкага профілю, а таксама пры штогадовым дазволе наведвання дзіцём установы агульнай сярэдняй адукацыі

Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрічным аддзяленнем паліклінікі)

1-ы паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

тэл. рэгістратуры:

2-10-03

- для паступлення на навучанне ў кадзецкія вучылішча, спецыялізаваны ліцэй міністэрства ўнутраных спраў або спецыялізаваны ліцэй Міністэрства па надзвычайных сітуацыях

Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрічным аддзяленнем паліклінікі)

1-ы паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

тэл. рэгістратуры:

2-10-03

- на дзіця, якое ад’яжджае ў аздараўленчы, спартыўны лагер

Урач-педыятр участковы (врач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрічным аддзяленнем паліклінікі)

1-ы паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

тэл. рэгістратуры:

2-10-03

- дзіця, якое выязджае на аздараўленне за мяжу

Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрічным аддзяленнем паліклінікі)

1-ы паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

тэл. рэгістратуры:

2-10-03

- абітурыенты, якія паступаюць у ўстановы вышэйшай, сярэдняй спецыяльнай і прафесійна-тэхнічнай адукацыі

- змяшчаючай інфармацыю аб прыгоднасці да працы ў дадзенай прафесіі для асоб маладзей за 18 год

- для навучэнцаў у ўстановах вышэйшай, сярэднеспецыяльнай і прафісійна-тэхнічнай адукацыі

Для асоб маладзей за 18 год:

Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрычным аддзяленнем паліклінікі)

1-ы паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

тэл. рэгістратуры:

2-10-03

Для асоб старэй за 18 год:

Урач агульнай практыкі

тэл. рэгістратуры:

-паліклінікі

2-05-03

(урач агульнай практыкі (загадчык аддзяленнем агульнай урачэбнай практыкі) Ісакова Жанна Жанаўна

тэл. (01632) 4-18-26

кабінет № 38 3-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны,

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.00)

- змяшчаючай інфармацыю аб афармленні дзіцяці ў установу дашкольнай адукацыі

Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрічным аддзяленнем паліклінікі)

1-ы паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

тэл. рэгістратуры:

2-10-03

- з прадастаўленнем інфармацыі аб хваробах, хатнем рэжыме, каранціне, аб адсутнасці кантакту з інфекцыйным і хворым дзіцём, які наведвае ўстанову агульнай сярэдняй адукацыі або ўстанову дашкольнай адукацыі

Урач-педыятр участковы (врач-педыятр участковы (загадчыца) педыятріческім аддзяленнем паліклінікі)

1-ы паверх паліклінікі

тэл. рэгістратуры:

2-10-03

- змяшчаючай інфармацыю аб медыцынскім даследванні ў амбулаторных або стацыянарных умовах установы аховы здароўя «Пружанская цэнтральная раённая бальніца» з мэтай усталявання дыягназу грамадзяніна, які падляжыць прызыву на ваенную службу, службу ў рэзэрве, які накіраваны прызыўнай камісісяй

Урачы, якія вядуць прыём у паліклініцы, загадчыкі аддзяленнямі паліклінікі

Рэжым працы паліклінікі

з 8.00 да 20.00

(урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі)

- якая вызначае магчымасць удзелу ў спартыўна-масавых і спартыўных мерапрыемствах (у тым ліку сдачы экзамена па фізічнай культуры)

Для асоб маладзей за 18 год:

Урач-педыятр участковы (урач-педыятр участковы (загадчыца) педыятрычным аддзяленнем паліклінікі)

1-ы паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

тэл. рэгістратуры:

2-10-03

Для асоб старэй за 18 год:

Урач агульнай практыкі

тэл. рэгістратуры:

2-05-03

(урач агульнай практыкі (загадчык аддзяленнем агульнай урачэбнай практыкі) Ісакова Жанна Жанаўна

тэл. (01632) 4-18-26)

кабінет № 38 3-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны,

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.00)

- якая сведчыць адсутнасць (наяўнасць) захворванняў, пры наяўнасці якіх непаўнагадовыя змяшчаюцца ў спецыяльныя вучэбна-выхаваўчыя ўстановы, і (або) адсутнасць (наяўнасць) захворванняў, якія перешкаджаюць зместу, навучанню і выхаванню непаўнагадовых у спецыяльных лячэбна-выхавайўчых устаноў, спецыяльных навукова-выхаваўчых устаноў

Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00,

тэл. (01632) 4-11-85

2-і паверх паліклінікі

(врач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі)

- якая змяшчае заключэнне, якое вынесена па выніках асведчання фізічнай асобы, адносна якой вядзецца адміністратыўны працэс, падазронага, абвінавачанага, пацярпелага (далей – фізічная асоба) на прадмет выяўлення стану алкогольнага ап’янення і (або) стану, выкліканага ўжываннем наркатычных сродкаў, псіхатропных рэчываў, іх аналагаў, таксічных або іншых адурманьваючых рэчываў

Урач-псіхіятр-нарколаг які ажыццяўляе прыём

Тел (01632)4-17-79

3-і паверх каб. 42 і 41 паліклінікі

- якая сведчыць адсутнасць (наяўнасць) псіхіятрычнага і наркалагічнага ўліку

Урач-псіхіятр-нарколаг, які ажыццяўляе прыём

Тэл (01632) 4-17-79

3-і паверх паліклінікі

каб. 42 і 41

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

- якая сведчыць патрэбнасць у атрыманні медыцынскай дапамогі, у тым ліку правядзенні аперацыі

Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00,

тэл. (01632) 4-11-85

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны

(урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна,

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133 г. Пружаны)

- аб знаходжанні на стацыянарным лячэнні

-лечачы ўрач стацыянара

- загадчык аддзяленнем

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

(стацыянар)

тэл. прыёмнага аддзялення 3-41-02

7.9. Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў

Урач, які ажыццяўляе прыём (загадчыкі аддзяленнямі)

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны

(паліклініка, стацыянар)

тэл. рэгістратуры:

-паліклінікі

2-05-03

-педыятрычнага аддзялення

2-10-03

прыёмнага аддзялення 3-41-02

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

7.10. Выдача даведкі:

         

7.10.1. аб звальненні донара ад працы, службы, вучобы на час правядзення медыцынскага агляду

Урач-трансфузіёлаг (загадчык) аддзяленнем трансфузіялогіі

Сямашка Іван Іванавіч

тэл. (01632) 2-76-86

г. Пружаны, вул. Міцкевіча, 27/3, 1-ы паверх

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.12

(Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00,

тэл. (01632) 4-11-85

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

у дзень правядзення медыцынскага агляда

2 месяца

7.10.2. аб кольксці крывадавання

Урач-трансфузіёлаг (загадчык) аддзяленнем трансфузіялогіі

Сямашка Іван Івановіч

тэл. (01632) 2-76-86

г. Пружаны, вул. Міцкевіча, 27/3, 1-ы паверх

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.12

(Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00,

тэл. (01632) 4-11-85

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

ў дзень звароту

бестэрмінова

7.10.3. аб даванні гарантый і кампенсацый донару

Урач-трансфузіёлаг (загадчык) аддзяленнем трансфузіялогіі

Сямашка Іван Іванавіч

тэл. (01632) 2-76-86

г. Пружаны, вул. Міцкевіча, 27/3, 1-ы паверх

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 13.30 да 16.12

(Намеснік галоўнага ўрача (па медыцынскай экспертызе і рэабілітацыі) Занькавец Міхаіл Васільевіч, рэжым працы з 7.30 да 13.30, з 14.00 да 16.00,

тэл. (01632) 4-11-85

2-і паверх паліклінікі вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

ў дзень звароту

2 гады

7.11. Выдача карты ўліку ільготнага адпачынку лекавых сродкаў і перавязачных матэрыялаў

Урач, які вядзе прыём

Па пытаннях

тэл. рэгістратуры:

-паліклінікі

2-05-03

-педыятрычнага аддзялення

2-10-03

прыёмнага аддзялення 3-41-02

Рэжым працы паліклінікі з 8.00 да 20.00

(урач-тэрапеўт (загадчыца паліклінікай) Барысюк Вольга Паўлаўна

тэл. (01632) 2-24-74,

2-і паверх паліклінікі

вул. Міцкевіча, 27

225133, г. Пружаны)

Рэжым працы: панядзелак-пятніца з 8.00 да 10.00,

з 11.58 да 13.00,

з 13.20 да 18.00

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

дакумент, які сведчыць права на ільготы

бясплатна

ў дзень звароту

5 год

7.12. Выдача дублікатаў дакументаў, адзначаных у пунктах 7.1–7.8, 7.10 і 7.11 гэтага пераліку

Асоба, якая ажыццяўляе адпаведную адміністратыўную працэдуру, адрас па месцу ажыццяўлення адпаведнай адміністратыўнай працэдуры (дублёр асобы, якая ажыццяўляе адпаведную адміністратыўную працэдуру)

тэл. рэгістратуры:

-паліклінікі

2-05-03

-педыятрычнага аддзялення

2-10-03

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

адзін фотаздымак памерам 30 х 40 мм – для атрымання дубліката медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая сведчыць прыгоднасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, самаходнымі машынамі, малапамернымі судамі, моц рухавіка якіх перавышае 3,7 кВт (5 конскіх сіл)

бясплатна

1 дзень з дня звароту – для атрымання дублекатаў дакументаў, якія прадугледжаны ў пунктах 7.3–7.6, 7.10 і 7.11 гэтага пераліку

3 дні з дня звароту – для а трымання дублікатаў дакументаў, якія прадугледжаны ў пунктах 7.2 і 7.7 гэтага пераліку

5 дзён з дня звароту – для атрымання дублікатаў дакументаў, прадугледжанных у пунктах 7.1 і 7.8 гэтага пераліку

на тэрмін дзеяння дакумента

ГЛАВА 18

АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ І ВЫПЛАЧАНЫЯ ПАДАТКІ , З БОРЫ (ПОШЛІНЫ) .

АТРЫМАННЕ ІНФ А РМАЦ Ы І З АДЗІНАГА ДЗЯРЖАЎНАГА Р Э ГІСТРА ЮР Ы Д Ы Ч НЫ Х АСОБ І ІНД Ы ВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ .

ПР А СТА Ў ЛЕН Н Е АП А СТ Ы Л Ю НА Д А КУМЕНТАХ АБО ЛЕГАЛІЗАЦ Ы Я Д А КУМЕНТ АЎ , АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АРХІЎНЫХ ДАКУМЕНТАЎ

18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выкарыстаных лісткоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з зачўніка запазычанасці па падатках, іншых невыкананых абавязках перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністратыўна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, або іх копіі

бясплатна

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іных арганізацый – 1 месяц

6 месяцаў

18.13. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і утрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

Бухгалтар адказны за налічэнне заробку

Тэл. (01632) 2-06-38

Будынак бухгалтэрыі 1 паверх, кабінет №4

г. Пружаны, вул. Кастрычніцкая,82/4

Прыём грамадзян: панядзелак-пятніца 8.00-13.00 і з 14.00 да 17.00)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

ў дзень звароту

бестэрмінова

Вышэйстаячы дзяржаўны орган па адміністратыўных працэдурах 7: Галоўнае кіраўніцтва аховы здаорўя Брэсцкага аблвыканкама (змешчана па адрасу: 224001, г. Брэст, вул. Чырвонагвардзейская, 7; час працы – штодзённа з 8.30-13.00 і 14.00-17.30 (акрамя выходных і святочных дзён))

Вышэйстаячы дзяржаўны орган па адміністратыўных працэдурах главаў 1, 2, 4, 18: Пружанскі раённы выканаўчы камітэт (знаходзіцца па адресу: 225133, г. Пружаны, вул. Шырмы, 17; рэжым працы: з 8.00 да 17.00, абед з 13.00 да 14.00, выходныя дні: субота, нядзеля і святочныя дні)

Печать